20080908

Davids bästa modetips - del 1

Eftersom mode och sånt är ganska uppmärksammat runt om i bloggvärlden så hade även jag tänkt bidra med lite stiltips. Alla som känner mig vet ju att jag i princip går i liknande outfit's hela tiden, men det gör ju ingenting. Det är ju min stil, så det är ju liksom det som är meningen. Så länge man trivs... eller hur? Det jag märkt är att många associerar mig med följande plagg...


...nämligen baskern! JÄ!

Vet inte riktigt varför jag fastnat så mycket för baskrar egentligen, men det kan vara det att jag gillar det dära sluttande stuket på något vis. Jag menar, vattnet rinner ju av lätt om det regnar. Lägg även märke till hur nöjd jag verkar på bilden. Det måste ju bero på baskern, eller hur? Jag menar, där har jag liksom just gått ur hissen åsså bara "Jä! Här kommer jag men min basker!". Testa så får ni känna själv hur häftig man kan vara, för denna huvudbonad är tidlös.

(OBS! Vissa kan se ut som homosexuella fransoser i basker, så använd på eget ansvar om du är osäker på din sexuella läggning)

Inga kommentarer: